هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.هتل لارا فالکن در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد ، دارای یک ساحل اختصاصی ، استخر و باغ می باشد که نمایی به سمت دریای مدیترانه دارند. منطقه تاریخی Kaleci آنتالیا فقط 4.8 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله 16.9 کیلومتری آن است.

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

 هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند.از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

   تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آ نتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالی , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: